min dag /Junie

hej hej alla :D <3

idag börja ju skolan hihih :P vi hade nt vanligt lektioner idag så de va rätt najjjs ändå xD vi typ var med våra klasser och gjorde en egen film i grupp man skulle göra vad man tyckte om/vad man inte tyckte om och sedan något gemensamt asså de va ju i gruppen dårå :D de va helt ok, min grupp blev klar och man skulle typ redovisa de imorrn på morgonsamlingen, pisamt typ hahah :P efter skolan åkte jag t stallet och fixa allt och så. sedan kom miccan och vi skulle rida ut men de va så grymt halt så vi red på volten ist, och de gick bra och va kul! :D imorrn har vi gympa sa dom iaf idag så jag antar de hehe, men iaf de ska bli kul. för ja älskar idrotten XP



///JUNIE §


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0